• banner

U prezzu di u mercatu di l'elettrodu di grafite hè sempre previstu di cresce per via di u costu aumentatu

U prezzu di u mercatu di l'elettrodu di grafite hè sempre previstu di cresce per via di u costu aumentatu

U prezzu di l'elettrodu di grafite hè statu risuscitatu recentemente.Da u 25 di ferraghju di u 2022, u prezzu mediu di u mercatu di l'elettrodi di grafite in Cina hè di 3670 USD / ton, in crescita di 4,49% da u listessu periodu a settimana passata, 10,51% da u listessu periodu u mese passatu, 10,51% da u principiu di l'annu è 42,36% da u listessu periodu di l'annu passatu.I mutivi principali di l'aumentu di u prezzu di u mercatu di l'elettrodu di grafite sò analizati cume:

1.U prezzu di materia prima-coke agulla / bassu sulphur coke petroleum cuntinuà à cresce, u costu di pruduzzione di l'elettrodu di grafite hè sempre altu.
2.I stabilimenti siderurgichi domestici sò previsti per ripiglià a pruduzzione dopu à u festival, è a dumanda di l'elettrodu di grafite hè prevista per aumentà.
3.U ritmu generale di u funziunamentu di l'imprese di l'elettrodi di grafite hè insufficiente, è l'offerta di qualchi specificazioni hè stata significativamente stretta.

Foresta: Hè previstu chì u prezzu di l'elettrodu di grafite aumenterà per via di u costu elevatu, a dumanda aumentata, l'offerta stretta è i benefici multipli.


Tempu di Postu: Mar-10-2022