• banner

U prezzu di l'elettrodu di grafite hè previstu di aumentà perchè u prezzu di coke di l'agulla continua à cresce

U prezzu di l'elettrodu di grafite hè previstu di aumentà perchè u prezzu di coke di l'agulla continua à cresce

I prezzi di a coca di agulla cinese aumentanu

U prezzu di l'agulla coke in Cina hè aumentatu da 500-1000 yuan.I mutivi principali in u mercatu sò i seguenti:

Prima, a scorta di coke d'agulla hè ridutta per via di a fabbrica chì opera à un livellu bassu, è e risorse di coke d'agulla d'alta qualità sò in cortu, chì conduce à u prezzu upward.

Siconda, u prezzu di a materia prima cuntinuò à cresce, spinta da u mercatu internaziunale di u petroliu crudu, u prezzu di u slurry di l'oliu è l'asfaltu morbidu cuntinuò à cresce, cusì u costu di coke d'agulla era altu.

Terzu, a dumanda downstream ùn hè ridutta, u calori di u mercatu hè aumentatu per via di l 'ordine di materiali anode sò abbastanza, cusì u prezzu di l'elettrodu di grafite cresce da 150-240 USD / ton, è u mercatu di u futuru hè sempre bullish, chì più benefizii. u prezzu di l'agulla coke.

Quartu, i prezzi di i prudutti di coke di l'agulla-coke di petroleum è di coke di petroleum calcined aumentanu bruscamente.

In termini di prezzu, da u 24 di ferraghju, a gamma operativa di u prezzu di u mercatu di coke di agulla di a Cina hè 1500-2060 USD / ton di coke d'agulla calcinata;coke d'agulla verde hè 1190-1350 USD / ton, è u prezzu di transazzione mainstream di coke d'agulla d'oliu impurtatu hè 1100-1300 USD / ton;Coke d'agulla calcinata hè 2000-2200 USD / ton;U prezzu di transazzione mainstream di a coca di carbone impurtata hè 1450-1700 USD / ton.

A previsione : hè aspittatu chì u prezzu sempre risuscite.Da una banda, l'iniziu generale di u mercatu hè bassu, chì hà un certu sustegnu per u prezzu.Per d 'altra banda, u materiale di l'anodu downstream è l'elettrodu di grafitu sò previsti per aumentà in marzu.À u listessu tempu, u prezzu di l'elettrodu di grafite hè sempre previstu di risurrezzione, chì hè bonu per u mercatu di coke d'agulla;Inoltre, i prezzi di u coke di petroleum è di u coke di petroleum calcined anu aumentatu bruscamente recentemente.U prezzu più altu di u coke calcinatu bassu di sulfuru hè statu elevatu à 10000 yuan / ton oghje, chì hè vicinu à u prezzu di certi pruduttori di coke d'agulla.Per quessa, certi cumpratori ponu turnà à a coca di agulla, è a spedizione di coca di agulla hè prevista per aumentà.In cunclusioni, a gamma di crescita hè prevista per esse 80-160 USD / Ton.


Tempu di Postu: Mar-10-2022